Livet flyger förbi...

och jag  vet på allvar inte var tiden tar vägen. Jag har insett att det är typ en vecka kvar av terminen på skolan. Alla flyttar hem och det känns ofantligt tråkigt att inte kunna ha samma kontakt som vi har nu. Det blir sig som aldrig riktigt likt när man inte bor på samma ställe... Sen börjar Danmark och Århus att närma sig. det är mycket som ska fixas innan dess. Men som tur är är vi bara i Maj ännu och jag ska hinna ha semester en vecka, jobba en massa veckor och skriva en tenta innan bilen går till Århus. Skräckblandad förthusning var ordet! Nåja, man får väl ta en dag i taget, jag ska försöka att njuta av mitt numera -34,1 kg lättare liv.
Hästarna har förresten fått sommarhagar nu så jag tog lite vårsomriga bilder på dem igår, jag bjuder på dem här nedan. PS. snart är det Sigridkurs igen! Jag längtar (8-9/6)....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0