Klagan...

Jag vet att jag gnäller ibland, gnäller och klagar, man är ganska bra på det! Men jag vill bara påpeka att bättre än vad jag har det nu har jag nog aldrig tidigare haft det. Klart att man inte ska förkasta stunderna i livet som man redan genomlevt tidigare, för visst är det så att varje "epok" har sin alldeles egna charm. Men jag kan ärligt säga att så i balans och så helt igenom välmående som jag är nu, det har aldrig hänt. Alltså jag menar inte att livet är perfekt, men jag är bara helt och hållet balanserad och njuter av en typ av sinnesro. Fantastiskt skön upplevese.
Var med om något mycket skumt igår. Jag kom hem sent med bussen från luleå och var väl på busstationen vid 6. Jag och I som åkte med samma buss kom fram till att vi skulle käka på Max för att snabba på hela ätprocessen lite. Det ska tilläggas att jag inte ätit hamburgare och strips sen jag opererade mig så det var första gången. Det gick ju skitbra, mådde inte illa eller något. Men typ en timme efteråt fick jag världens konstigaste attack. Jag började skaka som att jag hade typ parkinson eller nåt, både i benen och armarna. Det kändes som att jag inte kunde bära min egen kropp ens. Det satt i i ungefär en havtimme/45 min men jag kan ju bara konstatera att min kropp inte var nöjd över mitt matval!! Jag är väldigt tacksam för den reaktionen, det var ju det här jag ville åt!! Nog lärde jag mig nåt om min kropp som jag inte visste minsann.
Har inte vägt mig idag, utan försöker göra det med lite längre mellanrum för att inte bli allt för fokuserad. Men jag har en känsla av att jag ligger stadigt på min -34.1 kg. Det går ju som sagt mycket långsammare nu, och det är jag väldigt glad för! Måste faktiskt tillägga att jag börjar märka något fastare kropp också, det händer utan att man märker det. Jag skulle nog kunna säga att det händer sjukt mycket som man inte märker förrän långt efteråt. Sammanfattningsvis, jag är så sjukt nöjd med mina beslut och med mitt liv. Jag skulle aldrig vilja byta bort det! Jag älskar livet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0