Vinst...

Jag vann även en budgivning på brittiska ebay igår, en albion K2 som jag letat som en tok efter. Det roliga är också att även om frakten blir dyrare så kommer jag undan mycket billigare än om jag hade köpt den i Sverige. Den är ju använd och riden i och kanske lite nött i färgen, men har man en häst som är petig med vad han har på ryggen så har man ;) Typ 4 gånger billigare, så jag är supernöjd! :) Nu är det bara att få hit den också....



Fatta, det mesta är mycket billigare i hästgrejor där än vad det är här!!!!Jag funderar även på att klicka hem något av dessa fin fina swarovski pannband till priset av typ 500 svenska krionor, IKN FRAKT!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0