Nytt liv...

Idag började livet om igen. Mina fantastiska 11 dagar semester är förbi och allvaret har börjat igen. Jag var på jobbet 07.30, precis i tid och fick träffa nya och gamla arbetskamrater. Det kommer bli en bra sommar, det brukar det bli! Innan dess så tränade jg ju för Sigrid förra veckan, och det blev en hel del matnyttig tips över saker vi kan jobba med tills det är dags för Danmarkstrippen. Hon red även på honom lite, vilket kändes skönt - det är alltid trevligt att få någon annans åsikt. Man bli väääldigt hemmablind.









Men sen så har jag ju fått min Arc och den är nog med och bidrar till att jag spenderar så lite tid vid en riktig dator. Hittils är jag supernöjd, och det känns som att man har hela livet i den där lilla mojängen. Helgen bjöd också på Nodohäng och utgång på lördagen, riktigt najs och liksom lungt ändå. Supermysigt. Men nog känner man att sommaren satt igång en och annan hormon. Tror fasen att det är dags att åtgärda självaste moderproblemet snart ;) Det kommer mer bilder så snart jag får lite tid över, jag lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0