11 dagar...

Det sista i skolan är gjort, jag har vinkat alla mina fina vänner i Luleå Hejdå för denna gång och lyckats ta mig och min cykel tillbaka till Piteå för sommaren. Det känns som att den bara kommer svischa förbi och vips så sitter jag där ute på den danska buschen utan mobiltäckning! Troligtvis kommer sommaren erbjuda både ett och annat skoj så jag kommer nog inte ha tid att fundera på hur kort sommaren egentligen är...
Ikväll ska jag med mina goa vänner på Nodo och få mig en fika, det ska bli riktigt skoj att ses, det händer ju inte allt för ofta att vi sammanstrålar allihopa! :) Nåja, nu får jag väl ta tag i resten av dagens sysslor. Simma lugnt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0